Saknad och kom ihåg!!

Förutom mina berättelser så ska jag nu skriva lite annat.
Jag har semester och har varit i Stockholm i 3 dagar nu.
Förutom att jag har tränat och varit på Skansen så har jag varit i Nacka och har hittat skådespelaren Arne Källerud.
Arne Källerud är en bra skådespelare tycker jag speciellt så liknar han lite som min farfar. Där efter så åkte jag till Tyresö centrum.

När jag väl kom dit så kom mina minnen igen.
Jag kände igen pakeringen som vi pakerade jämnt, lägenheten som farfar och farmor bodde. Kände igen köpcentret och den viktigaste så kände jag igen där vi gick till köpcentret. Sen gick jag en lång promenad till Bollmoras kyrkogård. Jag hittade lätt minnesgården. Där satt jag och tänkte. Det kändes jätte skönt att jag tog mig till Tyresö.
Ibland så tänker jag på farfar och ibland saknar jag honom att bara få träffa honom och prata om allt möjligt.

Jag saknar dig älskade farfar